مهلت ارسال مقاله به "هفدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی و دوازدهین کنفرانس پیل سوختی ایران" تا 5 اسفندماه ماه سال جاری تمدید شد. لازم به ذکر است که تاریخ مذکور، آخرین مهلت نهایی ارسال مقالات بوده و دیگر تمدید نخواهد شد.
30 بهمن 1401
اخرین مهلت ارسال مقاله به "هفدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی و دوازدهین کنفرانس پیل سوختی ایران" تا 5 اسفندماه ماه سال جاری تمدید شد.
 
با توجه به استقبال بی نظیر و پر شور اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سراسر کشور از هفدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی و دوازدهین کنفرانس پیل سوختی ایران و درخواست های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به تصمیم مسئولین همایش مهلت ارسال مقالات تا 5 اسفندماه ماه 1401 تمدید گردید. شایان ذکر است کلیه پژوهشگرانی که تاکنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند میتوانند چکیده مقالات یا مقالات کامل خود را تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران سایت ارسال نمایند.
جهت رفع به موقع هر گونه مشکل در ارسال مقالات و همچنین پاسخگویی به عزیزان، از تمامی محققان گرامی خواهشمند است که ارسال مقالات را به لحظات پایانی موکول نفرمایند. لازم به ذکر است که تاریخ مذکور، آخرین مهلت نهایی ارسال مقالات بوده و دیگر تمدید نخواهد شد.
باتشکر
دبیر اجرایی همایش